Bij Office Center Randhoeve221 kun je eenvoudig een kantoorruimte huren voor één persoon, meerdere kamers of een hele zelfstandige vleugel. Je kunt beginnen met 1 kamer en dan verder groeien, je kunt je ruimte aanpassen naar behoefte zowel naar meer ruimte als naar minder ruimte als dat zo even uitkomt. De huurcontracten zijn flexibel je huurt een kamer voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van drie maanden. Je kunt dus snel schakelen als dat nodig is. We kunnen ook voor de inrichting van je kantoor zorgen.

De huurprijzen zijn scherp door een no-nonsen aanpak en lage kosten door geen dure receptie-voorzieningen of kantinemedewerkers. Je kunt geconcentreerd werken en samenwerken in een rustige omgeving en je ontmoet andere gebruikers wat weer tot nieuwe kruisbestuivingen en inspiratie kan leiden, kortom flexibel, inspirerend en bij de tijd.

Door de ligging op loopafstand van het Station Houten is de locatie ook zeer geschikt voor het geven van cursussen en trainingen. In het winkelcentrum ‘Het Rond’ kun je op de weg naar huis nog even snel de boodschappen halen en zit je zo in de trein naar een volgende afspraak of je gaat naar huis.

Centraal in het gebouw op de begane grond bevindt zich een vergader- en trainingsruimte welke beschikbaar is voor onze huurders. Deze ruimte is voorzien van audiovisuele middelen welke u ter beschikking staan.

Indien u een hele vleugel wilt huren, neem dan even contact met ons op voor een speciale aanbieding.

De voordelen nog even op een rijtje:

  • Binnen een paar dagen operationeel;
  • Glasvezel-internet; (1)
  • Gebruik van vergader/trainingsruimte, inclusief audiovisuele middelen;(2)
  • Voldoende (gratis) openbare parkeerplaatsen in de directe omgeving;
  • Het gebouw is energiezuinig en heeft Energielabel C en is op weg naar Energielabel B;
  • Eventueel zorgen wij voor de inrichting van je kantoor;
  • Stationslocatie;
  • Winkelcentrum ‘Het Rond‘ ligt om de hoek;
  • Rustige omgeving;
  • Vaste prijs, dus geen naverrekeningen;
  • Fexibele contracten voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 3 maanden;
  • Zeer korte communicatielijnen met de verhuurder, dus snelle acties;

Wij bieden de volgende faciliteiten:

De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige gebruikte staat, inclusief onder andere:

  • Luchtbehandeling-/ventilatie-/topkoeling- installatie;
  • Centrale verwarming voorzien van thermostatische kranen;
  • Glasvezel-internet-aansluiting, plug en play!; (1)
  • Elke kamer is voorzien van databekabeling en kabelgoten;
  • Gratis gebruik van vergader- en trainingsruimte, inclusief audiovisuele middelen;  (2)
  • Automatische zonwering;
  • Systeemplafond voorzien van de tl-(led-)verlichtingsarmaturen;
  • Vloerbedekking;
  • Systeemwanden;
  • Laminaat in de gangzones;
  • Elke kantoorunit is voorzien van een eigen deurbel met intercom;
  • 8-persoonslift;
  • Toiletgroepen per verdieping;
  • Brandmeld – en ontruimingsinstallatie;
  • Brandblussers;
  • Nooduitgangen;
  • Afsluitbare fietsenstalling;
  • Invalide-toilet;
  • De kantoorvleugels zijn afzonderlijk afsluitbaar.

 

(1) Glasvezel-internet is als optie beschikbaar op “plug and play” basis. Hiervoor vragen wij u een extra vergoeding per maand, vraag naar onze ‘glasvezel-internet-tarieven’.

(2) Gebruik en beschikbaarheid volgens artikel 6.3 van het Huishoudelijk Reglement.